2013. február 3., vasárnap

Január utolsó hete

Január 28. hétfő

Tisztára meghülyült az időjárás, kivataszodott. Egy hosszúújassba sétáltam ki a gyerekekkel. Mármint volt rajtam nadrág is. :D Mivel nagyon tetszett a tegnapi haj az Anának, ezért ugyanúgy befontam neki reggel. Utána skypoltam egy kicsit, majd elindultam a boltba, mert kaptam extra pénzt, hogy vásároljak kaját. Itt amúgy még egy szupermarketben is kinyalják az ember fenekét. Mikor állsz sorban a pénztárnál, van egy alkalmazott a sor végén, aki bepakolja neked a cuccot szatyrokba, és még azt is megkérdezik, hogy kell-e segíteni kivinni a kocsihoz. Ezek az alkalmazottak amúgy sok esetben fogyatékos emberek, viszont nagyon kedvesek. Mellesleg nem az első hely, ahol látom, hogy bármilyen fogyatékkal élő embereket alkalmaznak, és ez nekem nagyon tetszik, hiszen ugyanúgy dolgozhatnak, mint mások. szintén pizzát ettem ebédre, a hétvégi maradékot a Chicago style pizzából, hát az a két szelet elég is volt.  Kimentem a Williamért, majd utána beszéltem viberen a Lindával. Csináltam Anának egy pb&j szenyót, és elmentünk érte a sulihoz, ahonnan rögtön mentünk tovább edzésre. Edzés alatt végig dobálnom kellett a Williammel az amerikai focilabdát, és azt játszottuk ki tudja messzebbről beledobni a kukába. :D Este megcsináltam nekik a Mac&Cheese-t, de közben megjött a Mary és azt mondta, off duty vagyok. Utána tornáztam egy jót de úgy, hogy alig bírtam felkelni utána a földről. :D Anitával beszéltünk lefekvés előtt, majd a kresz könyvemmel a kezemben el is aludtam.

Január 29. kedd

Még melegebb volt, mint tegnap, és mivel tegnap is nagyon bantam, hogy nem mentem futni, ezért tudtam, hogy ma el kell mennem. Reggel Anának csináltam balerinas hajat :D, a Williamnek pedig megint koszos ruhákat szedtem ki az ágy alól, aminek a Mary annyira nem örült, és mondta, hogy megint elbeszélgetés lesz. Megjött a Loura is, aki nem volt már másfél hete, és kitakarította az egész házat. Én közben már nem bírtam magammal, és elmentwm futni. Egy kicsit túlvállaltam magma, mert gondoltam elmegyek nem Lake Bluffig, hanem az eggyel utána lévő vasútállomásig. Nem is a távval volt önmagában baj, hanem hogy annyira magas volt a páratartalom, hogy alig kaptam levegőt. Én hp, meg elindultam hosszú ujjasba futni, pedig kb. polo meg rövidnadrág kellett volna. Szóval a táv egyharmadától kétharmadáig egy kicsit szenvedős volt, mert izzadtam és minden bajom volt, de visszafelé segített a szembeszél, így jól is esett a vége. Összesen másfél óra volt, a táv pedig 8,4 mérföld. Ez igazából olyan nagyjából, mint amikor otthon elfutok a vadkerti körforgalomig meg vissza. Utána még skypeoltam Aszkával és Anyuval, majd elmentem fürdeni és hajat mosni. Későn beszéltem az Anitával telefonon, közben csináltam a hajam, és annyira röhögtem, hogy nem bírtam normálisan befonni a hajam. Mert elmesélte, hogy mekkora kutyaszart szedett összen én meg erre mondtam neki, hogy őt üldözik a kakik. :D :D A táborban is, a gyerekek is meg most a kutya is....

 
 
Vacsorára csináltam sült krumplit meg csirkemellet, és mivel a Greg hamarabb hazaért, ezért ő is kóstolt velőle. Azt mondta, ez a legfinomabb sült krumpli, amit eddig evett. :D Persze a ganédombot megint én takarítottam el, de azért direct meghagytam egy-két lábost meg sepernyőt, és szólt a gyerekeknek, hogy segítsenek. Na azért....
 
 
Január 30. szerda

A délelőtt a vásárlás jegyében telt, miondezt azzal a tudattal, hogy másnap megyek vizsgázni kreszből meg vezetésből, de most mit tanuljak rá már 100 évet? Vettem pár dolgot H&M-be meg a 5$ below store-ba. Kár, hogy ebben a plázában nincs Forever 21, mert ott vannak jó akciók. Kibővítettem a sapkáimat, mert abból sosem elég ugye. :D

 
Miután hazaértem skypeoltam Aszkával, utána meg már mentem is a gyerekekért. A Mary sütött csirkét magának meg a Gregnek, de mivel sok volt, ezért adott 2 szeletet és ahhoz csináltam rizst a gyerekeknek. Este nem a szokásos szerdai Starbucksozás volt, hanem felvettem Highlan Parkban a Madleent, és elmentünk enni frozen yoghurtot a Menchie's-be, ami lényegében olyan, mint a fagyi. De ez az egész hely, ááh! Szóval bemész, és először ilyen pici pohárba végigkóstolhatsz mindent, hogy eldöntsd melyiket választod. Majd fogod a nagy poharat, és olyat raksz magadnak mit akarsz. Majd odamész ahhoz a pulthoz, ahol százféle cuccot pakolhatsz a tetejére, végül pedig ráteszik egy mérlegre és az alapján fizetsz.
 


 
 
 
 Tök jól eldumáltunk a Madleennel, nagyon sajnálom, hogy hazamegy, mert tök szimpatikus lány. De mivel felvették a suliba, ezért 6 hónap után visszamegy Németországba tanulni. Visszatérve a fagyira hát nem hazudtoltam meg önmagam, mivel peanut buttereset ettem pörkölt mogyoróval a tetején, utána meg mivel nem volt elég, ezért ettem még epreset eperdarabokkal. Tízkor viszont bezárt a hely, ezért hazavittem őt, majd én is hazajöttem. Jó lassan tudtam csak jönni, mert havas-jeges volt az út. Még mindig kérdezik páran, hogy milyen autót vezetek, úgyhogy itt egy kép egy Ford Expeditionről. Igen....elég nagy :-), de most már imádom vezetni, és nagyon élvezem, nem pedig stressz, mint az első héten. :D

Janár 31. csütörtök

A mai szolgálati közlemény, hogy Lindzsájnak szülinapja van, és ha esetleg elfelejtettem volba, amit nem tettem, egy narancssárga naptár emlékeztetett. Stílusosan egy amerikai útjelző táblával boldog szülinapot mégegyszer :D


A mai nap egyeseknek torkoskodással nekem meg jogsiszerzéssel telt. Elmentem Libertywillbe, mert bár messzebb van, mégis job mint a deerfieldi driving office, mert ott néha szívatják az au paiereket a papírokkal. Na hát itt is két köröm volt. Mert mikor mutattam a papírjaimat: passport, social card, stb akkor mondták, hogy nekik még egy dokumentumra szükségük van, amin rajta van az amerikai címem. És mivel nem volt más ilyen nálam, ezért mehettem haza és vissza, ami 50 perc autózást jelentett, közben pedig még tankolnom is kellett. Szóval újra sorban álltam, majd jot a teszt számítógépen,a hol egyet rontottam, utána pedig a vezetés, ott mondjuk a tolatás vices volt. Próbáltam nagyon smart fejet vágni, mint akit tudja mit csinál, de igazából azt se tudtam hol van a padka. :D Mikro visszaértünk, akkor még beparkoltam, és akkor mondta a pasi, hogy ez így akkor megvan. Bementem, lefényképeztek, és 5 perc múlva már kész is volt. Öröm és bódottá!!

 
Délután még egy kis alvás is belefért, ezért szeretem a csütörtököt. :D Elmentem a gyerekekért 5-kor és fél 6-kor, aztán bementünk még virslit venni a boltba. A Greg megint hamar otthon volt, így ő is evett velünk hot-dogot. Később felmentem a William szobájába, ahol ezzel a táncolós x-box játékkal játszottak (most Aszka fogja a fejét, mert azt se tudom mi a neve). Na szóval megvan nekik a leújabb CD, és mindig a Justin Bieber Beauty and Beat-re nyomatják. Én meg megkérdeztem, hogy kipróbálhatok-e valamilyen számot. Anával akkor kitaláltuk, hogy a Moves like Jaggerre táncolunk, a William viszint besértődött, mert hogy ez az ő szobája és itt az less amit ő akar, a kislány meg mondta neki, hogy nem lehetsz ilyen önző, és a kissrác elkezdett hisztizni, meg dobálta a CD-t, aztán mondta, hogy húzzunk ki a szobájából. :D A legjobb, hogy taknya-nyála egyben és elkezdi: I wish I never had a sister... Hát mondom az vicces, mert amúgy meg ki se látszik a nővére fenekéből, és tökre szereti. :D Úgyhogyő fenntmaradt a szobájában puffogni, mi meg társasjátékoztunk a nappaliban Anával. Lefekvés előtt még skypeoltam Anitával, majd megint olyan 11 után alvás.
 
Február 1.
 
Még csak most volt szilveszter, és már február van...csak nekem ilyen gyors?? Reggel beszéltem Aszkával egy kicsit, utána meg elmentem mind a két sulit megnézni, ahol esetleg tanulhatok majd. Először elmentem a Trinity Universityre, ott felveték az adataim és továbítotték az international coordinatornak, aki majd megnézi miket tanulhatok. A suli gyönyörű és nagy, de vallásos suli, és valamiért kevésbé tetszett mind a második hely ahol voltam, a CLC, azaz College of Lake county. Ennek Southlake-ben van egy kis kampusza, persze ez a suli is nagyon szép, de kisebb és pont ettől barátságosabb nekem. Ott is kitöltöttem a jelentkezési lapot és hétfő reggel kilencre kaptam időpontot egy kordinátorhoz, aki majd segít, hogy milyen órákat tudnék felvenni. Remélem fogok majd találkozni amerikaiakkal, ha majd suliba járok. Utána a Wallmartba vettem egy csizmát, mert a sportcipőben lefagyott már a lábam. :D Délután a William edzése alatt végig fociztam az Anával. Most már nincs olyan, hogy leülök és olvasok, hanem végig kell velük játszanom egymás edzése alatt. :-) Este nem volt pizza, mert majd vasárnap less a Super Bowl-ra rendelve. Ezért a Mary hozott valami étteremből chilis babot, meg ahhoz sütött tortillát és ez volt a vacsi. Bár írt a Karyn,  hogy menjünk el valahova, de egyrészt az a lány tök fura, másrészt meg olyan fáradt voltam, és semi kedvem nem volt felöltözni és kimenni abba a hidegbe. Úgyhogy tollasbál volt ismét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése