2013. február 17., vasárnap

Ez most egy ilyen hét...

Február 11. hétfő

Reggel elég szarul keltem. Torokfájás és nyűglődés a javából. Miután elvittem őket a suliba, elmentem a postára Anitának feladni a Valentin napos kártyát. Mivel piros volt a boriték ezért megkéerdezte a nő, hogy Valentin napra lesz-e. Mondtam, higy igen ezért még a bélyeg is sziv alakú volt. Igen, ez Amerika. :D Jah a posta előtt meg nem birtam leparkolni, mögöttem meg várt egy mercis faszi. Jött az a nagyon ciki érzés, hogy akkor innen gyors elmegyek, mert nagyon bénáztam, a visszapillantóban meg látom, hogy ő egy lendülettel beáll. Na mondom jó... :D Pedig nem szokott a parkolókban gond lenni, cask itt most két kocsi közé nem sikerült betennem rendesen a nagy ház autót. :D Utána még elmentem a Walgreensbe, ami egy nagy drogérialánc, de itt Lake Forestben elég kicsi az üzlet meg drága is, mármint pl. a Targethez vagy a Wallmarthoz képest. Vettem cuorkát a torkomra azért. Otthon beszéltem Anyával és Aszkával skypeon, majd hot-dogot ettem ebédre. Utána még mostam egy adagot a ruháimból, majd kimentem Williamért. Majd leültem és blogot irtam, ő meg tanult meg tévézett. Aztán mentünk a szokásos hétfő délutáni programra, azaz fél ötkor felvenni Anát a sulinál és menni edzésre. Megint dobálnom kellett a focilasztit a Williammel. Hazaértünk és csináltam nekik is hot-dogot vacsira, a Gregék étterembe mentek. Tornáztam egy kicsit, majd elmentem Highland Parkba, aholis a Madleenek volt a bucsúestje, mert kedden utazik haza. Syóval volt ott 8 lány: hét német meg én. :D Ők a Culture Care-rel vannak itt, nem azzal amivel én. Mindegyik elég fiatalka volt. Megismertem a Luisát, aki itt lakik tőlem nem messze Lake Forestben. Ő a már hires nevezetes Franceskának a barátnője volt, aki másfél hónap után ment el innen. Sokat volt itt ebben a házban ezért ismeri szülőket is. Azt állitotta, hogy a Greg nem volt valami kedves a lánnyal. Na mindegy szóval ez a Luisa elég fura volt nekem. Nem vagyok egy barátságtalan ember, de megmondom őszintén nem nagyon tudok mit kezdeni ezekkel a 18 évesekkel. Egyszerűen az az öt év vagy tizenötnek tunic köztünk. Annyira kis együgyűnek tűnik nekem ez a lány. Az meg elég fura, hogy kérdezek valamit tőle és mikor beszél akkor nem is rám néz, hanem igy előre a semmibe. A Mary is mondta, hogy nem volt vele semi baj, cask elég silly. :D Szóval nem hiszem, hogy nagy barátnők leszünk. :D A délutáni sétélásban 15 perc alatt úgy kifújta az arcomat a szél, hogy úgy néztem ki mint a paprika. :D Fél 11-re itthon voltam.

Február 12. kedd

Reggelire oatmealt ettem eperre, szederrel meg áfonyával. Yummy!


Még fura volt a hangom, de már jobban voltam, mint tegnap. Aszkával skypoltam miután lerendeztem a gyerekeket, hát ő is nagyon nyűgös volt, mert megfázott. Ezután elmentem a Forever 21-ba,a hol kb két órát nézelődtem meg vásároltam. A legeslegjobb üzlet, legszivesebben mindent megvettem volna. :D Nagyon jó árak, hatalmas választék. Ha S-es vagy M-es lenne a méretem olyan kabátokat tudtam volna venni, hogy ne tovább. De sajnos itt sem ezek a méretek jellemzők, igy persze rám való nem maradt már. De igy is vettem egy csizmát 12 dollárért, meg sálat meg szoknyát ammi annyira jóóóóóóóóó, bár azt nem tudom mikor tudom felvenni majd. :D Kiegésztők is annyira szuperek, itt vannak a legjobb sálak. :D H&M-be még vettem két gyűrűt és mentem haza. De tényleg nem szabad mennem, mert akkor cask pénzt költök. :D Mikor már otthon voltak a gyerekek, kimentek focizni én addig a konyhában olvastam a Hunger Gamest. Jah a William délután nem találta a metek könyvét és ezen olyan szinten akadt ki, hogy káromkodottt meg kiborult, meg olyanokat mondott, hogy húzzak ki a szobájából. Hát eléggé rendbe tettem a gyereket, mondtam neki abbahagyhatja ezt  a stilust, főleg, hogy ő hagyja szanaszét a cuccait... Nagyon érdekes a két gyerek ..egyik pillanatról a másikra olyan szinten tudnak kiborulni, hogy szabályosan megijedek, és képtelenek kontrolállni magukat...Spagettit csináltam nekik vacsira, közben hazajött a Greg, és annyira izlett neki, hogy még egy adagot kellett csinálnom. Hát nagyon örültem, mikor már elmostam az összes lábost...újra elő az egészet. A Mary elment azzal a barátnőjével étterembe, aki múltkor itt volt, akinek felvarrta az arcát a Greg. Végre láttam most és jól megfigyeltem e fejét. Utána még skypeoltam Anitával, majd olvastam a könyvet és alvás.

Február 13. szerda

Délelőtt Aszkval sokat nevettünk skypeon, sikerült felviditanom. Mert ugye nem mindegy, hogy a lájkokat vagy a lányokat nézi... vigyázni kell a szavakkal, főleg mituán már egyszer az exbarátnőjeként titulált. :D :D Délután viszont mi volt! Ana csinálta nagyban a matek házit, és láttam, hogy nem megy neki. Megkérdeztem mi a baj, ő meg kitört mint egy vulkán, szabályosan megijedtem. Kiabált meg dobálta a cuccait, sirt és cask azt hajtogatta, hogy neki ez nem megy, és hogy neki van a legszarabb tanára, mert semmit nem mond el. Mondtam neki, hogy álljon fel, pihenjen egy kicsit, ő meg tovább borult ki. Leültem segiteni neki, olyan szüveges feladatok voltak, amihez két kétismeretlenes egyenletet kell felirni, és egyikből kifejezed az egyik ismeretlent és átvezeted a másikba. Közben megjött a Mary, és látta, hogy Ana ki van bukva, de mondta, hogy ez nem az én házim, inkább menjen felés pihenjen kicsit. Én meg közben ugye csináltam a vacsit. A Mary adott ilyen kész fagyasztott paradicsomlevest, amit cask fel kellett melegitenem, és sütöttem hozzá olivaolajjal, fokhagymával és oregánoval megszórt bagettkifli szeleteket. Hát el voltak ájulva tőle. Mikor mosogattuk az edényeket ujra rákerdeztem az Anántól, hogy hogy tudnék segiteni, de direct ugy beszéltem, hogy a Greg is hallja. Mondtam neki mindenfélét, hogy kérjen segitséget azoktól akiknek megy, meghogy nem véletlen van a legjobb matekcsoportban. Rákérdeztem, hogy mikor tanulták azt amiből a házi van, és mondta, hogy ma. Jah mondom!!! Akkor  mondtam neki, hogy talán kicsit türelmesebbnek kéne lenni  magához, és majd ha begyakorolják, akkor menni fog. Szóval itt azért már éreztem, hogy kicsit el van túlozva a dolog, de tényleg úgy kiborult, hogy szivügyemnek éreztem, hogy valahogy segitsek. Ekkor közbeszólt a Greg, hogy jó lenne ha az Ana figyelne arra amit mondok, merthogy tudom mit beszélek, és nem frusztrálna mindenkit a kiborulásaival. Meghogy neki ennyi idősen nem volt senki aki ezeket a dolgokat elmondja amiket én, ezért viselkedjen érettebben. Hát erre mégjobban kiborult a kislány és felment a szobájába. Az amúgy tök jól esett, hogy a Mary elmondta, hogy a Katy (a barátnője) szerint milyen "peaceful" és talpraesett vagyok, és a Greg is el volt ájulva, hogy teritettem meg a vacsi. Szóval úgy igazán meg lettem dicsérve. :D

Február 14. Valentin nap :D

Csütötök ugyebár elég laza munka szempontjából. Reggel skypeoltam Aszkávl, de valahogy nem sikerült olyanra, mint ahogy egy Valentin naphoz illett volna. Kicsit meg is voltam sértődve. :D Olvastam a könyvemet, de belaudtam rajta. Jaj de jól esett az az alvás. Aztán beszéltem Anitával egy kicsit. Hát de mondom nem igaz milyen dolog már ez Valentin napon hogy nem beszélek a párommal, ezért felhivtam megint, és most már egész jó hangulat volt... :D Délután pedig bekanyarodott egy nagy fekete UPS kocsi az udvarba és letett egy dobozt az ajtó elé. Hát tudtam már persze miről van szó, de olyan jó volt kobontani. Tehát egy nagy dobozvan volt egy gyönyörű csokor tulipán, váza, csoki, és kártya amit majdnem sikerült kidobnom a dobozzal együtt, de nem! Kaptam kis útmutatót, hogy mit kell csinálni a virágokkal, mert egy hétig garantáltan virágozni fognak. Nagyon jól esett az egész, a szándék, az ajándék minden.

 
 
Délután mikor fél hatkor az Anát felvettem a sulinál elmentünk a boltba venni pár hozzávalót a sütihez amit kinézett, és megigértem, hogy megcsináljuk. Miközben nagyban ügyködtünk a sütin megjöttek a Maryék és kaptunk ajándékot. Sok csokit meg kártyát. Jól esett, hogy rám is gondoltak. Na hát a süti nem úgy sikerült, ahogy kellett volna. Mert ez ilyen feltekerős csokis tekercs akart lenni málnás habos krémmel, de sajnos eléggér ragadt a csokis tészta, ezért nem birtuk feltekerni rendesekón, de szerintem annyira nem let gáz, cask nem olyan szép spirálos. Izre viszont tök finom. Persze ezen is kiborult az Ana, hiába mondtam neki, hogy ez nem tragédia, és izleni fog mindenkinek, eléggé kiakadt. Én meg mérges is voltam, és ez miatt egy kicsit bunkó is, mert elegem van, hogy mindig én pakolom el a kupit  sütés után, úgyhogy nem balami kedvesen megkértem, hogy segithetne. Este még tornáztam egy kicsit, majd fürdés és könyv amig el nem aludtam.
 
Február 15. péntek
 
Gyerekeknek nincs suli...hurrá! De mivel jot a Lora, a takaritónő én meg vasárnap dolgozom ezért elvileg nekem day offom volt, olyan félig-meddig. De mondjuk ami délelőtt volt velem, atyaég, még sosem történt ilyen. Szóval arra keltem, hogy atom fáj a hasam. Mivel épp megjött ezért nem lepődtem meg. De ez olyan másmilyen hasfájás is volt...Nagyon szenvedtem, lényegében fél óra lefolyása alatt minden négyszer voltam wc-n és minden távozott belőlem de még mindig rosszul voltam. Délben csináltam nekik az ebédet, mikor szóltam a Williamnek, hogy nagyon de nagyon rosszul vagyok ő meg mondta, hogy úgy is nézek ki. Szóval nem birtam megállni a lábamon, sötétült el minden, leültem a földre és éreztem, hogy mindjárt hányok meg izzadtam. Williamnek mondtam, hogy szóljon a Marynek, de közben lejött a Lora és segitett bevonszolni az ágyhoz. Mikor megláttam magam a tükörben azt hittem ez valami vicc. A szokásos zombie fejemnél még tizszer fehérebb arc és ugyanolyan szinű száj. A horrorfilmekben sem tudnak ilyet festeni. Összekuporodtam az ágyamon és vártam....és jobban lettem....nem tudom, mi lehetett ez az egész, de elmúlt. Közben hazajött a Mary és mondtam neki, hogy már jobban vagyok bár még nagyon sápadt voltam. Ő mondta, hogy maradjak ágyban, de én ittam teat meg ettem kenyeret és tényleg jobb volt, ezért mondtam, hogy tudok vezetni. Mert lementünk Barringtonba, ami 40 percre van innen, és ahol eddig laktak a gyerekek a Greggel. A kislánynak a barátnőjét elhoztuk, mert itt aludt nálunk. De megnéztük közben a régi házukat is. Mikor hazaértünk olyan 4 körül én még olvastam a könyvemet, ők tévéztek, de aztán csőstül elmentünk a William edzésére és ott is olvastam. Hazaértünk, és nemsokára meg is jot a péntek esti pizza, amiből sikerült ismét bekajálnom. Este 9-re aztán átmentem Higland Parkba a Kimhez, ahol volt pár lány. Közben megtankoltam, de persze megint segiteni kellett, mert nem tudtam, hogy és mikor kell a kártyát berakni. Ezen is cask felhúztam magma, amúgy se volt olyan jó kedvem. De aztán a lányokkal beszékgettünk. Jött egy Rike nevezetű német csaj, aki a mostani Kyra családjánál volt au pair de hazament októberben és most cask úgy visszajött látogatóba. Ja mondom de rossz. Nagyon fáradt volt az utazás és az időeltolódás miatt, ezért ők a Lisával és a Julieval hamar elmentek. mi meg a Kimmel meg a Nicivel elkezdtük nézni a Savagest, de nem végig mert álmosak voltunk. Jah igen ez a DVD kölcsönző ami az utcán van tök jóóó. 1 dollárért választhatsz egy csomó új dvd-ből, annyira jó.
 
Amúgy ez a hét bár jó volt, mégsem volt az igazi a hangulatom, volt honvágyam is sokszor, és valamiért a kedvem se volt a szokásos vidám. De sebaj, majd a következő jobb lesz, és persze alig varoom már a jó időt.







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése