2013. február 25., hétfő

Buli Evanstonban

Február 21. csütörtök

A tegnapi ugrálástól jó kis hát- és derékfájással indult a nap, de sebaj, attól még a délelőtti torna nem maradt el, amit fürdés követett. Utána beszéltem Aszkával skypeon, ami elég rövidre Utána még beszéltem Anyával és tesómmal is sokat. Szerencsére igy csütörtökön belefér egy kis szunditás is a napomba. :D Ötkor felvettem a Williamet sulinál és csináltam neki hat körül dogot. Az Anáéert hétre mentem a sulihoz, mert Deerfieldben volt debate versenyen és oklevelet is kapott. Ő is evett hot dogot, majd elkezdtük nézni a Hunger Gamest, mert megszerezte dvd-n, én meg ugye nemrég fejeztem be könyvbe. Hát azt kell mondjam, a könyv százezerszer jobb. Bár nem néztük végig a filmet, mert ugye 9-kor alvás, ezt igy is megállapitottam. Ha csak a filmet látom, akkor megint jött volna az Aszka által már jól ismert: "De mi ez a szaaar??' A könyvben minden tök részletes és minden olyan lassan történik, a film pedig..hát nem tudom, én egy csomó mindent nem igy képzeltem el... De legalább láttam, és a következő részét, amit most olvasok, novemberben mutatják be filmbe, az Ana pedig már eldöntötte, hogy megy az éjéfli premierre. Kicsit be van sózva. :D Én mondjuk meg attól, hogy Justin Timberlake nyári turnéja júliusban érinti Chicagot. Ma egész nap a rádióban amúgy hóviharról pofáztak, és hogy űrjégidő éri el Chicagot éjfél körül. Ez is meg is történt, hiszen nagyon fújt a szél éjjel és leesett vagy 10 centi hó...Megint.

Február 22. péntek
 
Reggel tehát megint nagy hóban sétáltam az Anával. Reggelire oatmeal és gyümölcsöt ettem. Tornáztam, majd fürdés és hajmosás. Lehet, ezt most már ctrl+c-vel fogom irni, hisz majdnem minden napom igy indul. :D Sajnos ma sem tudtam többet beszélni akivel szerettem volna, de erről nem is akarok irni. Mikor már itthon voltak a gyerekek, akkor fashion show-t játszottak, azaz beöltöztek mindeféle cuccba, és felvonultak egymás előtt, a másik pedig kommentálta amit lát. :D Viccesek voltak. Mi meg megbeszéltük a lányokkal, hogy este irány Evanston, én pedig felajánlottam, hogy vezetk, mivel 7-en voltunk, az én autóm pedig 8 személyes. Ezért elkezdtem készülődni, de azért ugye nem kelett nagyon túlzásba vinni, hiszen ugyanabba a bárba mentünk, ahova múltkor, meg előtte nekem cluster meetingem volt. A Williamnek nem ment edzésre, mert a suliban partijuk volt, ezért oda kellett vinnem hatra. Utána még Anával néztük a Hunger Games-t, de nmegint nem tudtuk befejezni, mert fél nyolcra már mentem visszea a Williamért a suliba. Közben hazajött a Greg is meg a pizza is megérkezett, ettem egy kicsit, aztán indultam a cluster meetingre, ami egy kajáldában volt. Én késtem majdnem egy órát, de szóltam a counselornak, hogy sajnos nem tudok hamarabb. Ott már ott voltak a lányok is, akikkel mentem tovább buliba. Visszementünk Highland Parkba a Sabiék házához, ott még átöltöztek a lányok, utána pedig már az én autómmal elmentünk a Niciékhez, ott csatlakozott a Kim és a Nici. Aztán az udvarban a kocsiban elkezdődött a massziv ivászat a lányok részéről. Kénytelenek voltak meginni mindent, mert ugye ahogy már sokszor mondtam, itt  a törvény nem engedi, hogy bontott alkohol legyen a kocsiban. Na ők nem szarakodtak, lényegében van itt egy pia valami Coco loco :D, hát igazából illegális. Szóval van dinnyés meg kókuszos és olyan doboza van, mint otthon a citromos sör. Egy ilyen dobozka kb. 10 töménynek felel meg. Na ezt adogatták körbe a lányok, én meg mondtam, hogy a kocsiban nem hányunk.. :D Na és akkor fél 11-kor az én szó szerinti vezetésemmel elindultunk 7-en Evasntonba, ami olyan 35 perc kocsival. Maga a buli egy fokkal jobb volt, mint múltkor de azért nem voltam elájulva, Ez inkább olyan lazulós hely. Dartsoztunk meg billiárdoztunk.
 
 
Rike és Sabi

Kim, Nici, Lisa és Én
Persze ahogy ez lenne szokott voltak akik maradni akartak, voltak akik nem, ezért mindenki engem útált. :D De aztán kettőkor elindultunk haza, és mire mindenkit hazavittem én kb. 3-ra értem Lake Forestbe. Úgyhogy alszasz volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése