2013. február 21., csütörtök

Extrém trambulin és miegymás

Február 18. hétfő, President's Day

Ime a gyönyörűséges Valentin napi tulipánjaim, amiktől az egész szobám szebb.



Na a gyerekeknek nem volt suli....És már vasárnap déltől egyedül voltam belük otthon, úgyhogy gondoltam, hogy hosszú less ez a nap. Reggel fél nyolckor felkeltem, pizsamában kiraktam a kukákat. Reggelire ezt ettem...tudom, tudom...ez már a  vég....peanut butter addiction a legsúlyosabb státuszban lévő...gyógyithatatlan  :D


Az egész délelőttöt videójátékkal töltötték, addig én skypeoltam meg pakolásztam. Olyan dél körül már hihetetlen módon unták magukat, és lett is volna pénzünk mozira, de egy olyan film se volt, amit a William is megnézhet 9 évesen.... Közben elkezdtem csinálni nekik az ebédet: kukoricás rizs és fokhagymás csirkemell. Nem nagyon ugráltak, hogy elmosogassák a csetrest, hanem helyette rohangáltak a össze-vissza és ki akartak menni labdázni. És ekkor igencsak sikerült felhúzniuk mind a ketten.

Eszter: "Guys..I'm not gonna wash those dishes....
William: "Why not?"
Eszter: "Excuse me??? What did you say?"
William: "I said why not?"
Eszter: "Because you spent the last 4 hours doing nothing but playing video games and watching tv...so it won't hurt if you wash a saucepan...!!!!!!!!!!!!

Na a kislány is elkezdett nyárászkodni, hogy most akkor a fakanalak mehetnek-e a mosogatógépbe...én meg mondom nem!!! Eddig se raktuk be! Mindketten vérig voltak sértve, hogy mosogatniuk kell. A William nem csinált semmit, hanem pár perc múlva vette a cipőjét, hogy megy ki. És akkor volt az, hogy kicsit erélyesebben mondtam neki, hogy még mindig ott van a koszos edény, mosogassa el! Ő meg erre, Jesus Christ...milyen idegesítő vagyok, hogy mindent elmondok 100-szor, pedig elsőre is felfogja. Mondom neki igen??? Azért mondom el, mert általában ha megkérlek valamire egyszer akkor azt nem csinálod meg. Például, hoy vigye fel a ruháit, és még 2 óra múlva is ott vannak..ezért mondom el százszor...úgyhogy nagy duzzogva megcsinálta :D Ezután kiakadtam egy soron Aszkának, aki valamilyen oknál fogva szereti, ha felhúzom magam, és cask röhögött. :D Ezután persze meg már kérdezte a William, hogy kimegyek-e vele dobálni a focilabdát...na mondom jól van...Kint voltunk kicsit, de aztán mondtam nekik, hogy rakjanak rendet a szobába, meg attól. hogy nincsenek itthon a szülők még nem azt jelenti, hogy egész nap csak lézengenek, meg a szobába is kupi van, a másnapi háziról már nem is beszélve.... Aztán fél ötkor elindultunk Ana edzésére, ahol megint amerikai fociztam, és a kissrác kritizálta a dobásomat, meghogy nem tudok dobni rendesen, mondom neki az övéi sem túl tökéletesek, de ha ennyire nem tetszik, akkor mondom nem kell játszanunk....na ekkor kicsit észhez tért. Mikor hazaértünk finom illatok voltak a konyhában és láttam, hogy a ütőben sül egy egész csirke. Kérdeztem a Maryt, hogy ő főz-e ma este, majd ő szemrebbenés nélkül mondta nekem, hogy ezt maguknak főzi. Így én a gyerekekeknek megintcsak dobozos Mac&Cheeset adtam, én meg nem ettem semmit, mert annyi csirkét ettem délben, hogy nem voltam éhes....De azért ez most már tényleg kezd röhejes lenni, mondtam a Gregnek most már, hogy azonnal adjon pénzt, mert nincs itthon semmi normális kaja!!!!! Este még tornáztam egy jót, majd két órát olaszoztam, végül Anitával skypeoltam.
 
Tegnap megvettem a jegyet Washingtonba, tehát május 9-től 15-ig Anitával leszek!!! Már alig várom, mert most azért kicsit kezd elegem lenni itt a "családból". Annyi pozitívum, hogy kaptam egy kis plusz pénzt a vasárnapi babysittelésért, és 170 dollárt kajára.


Február 19. kedd

 Na ma már mentek iskolába a gyerekek, aminek én meglehetősen örültem. Viszont visszatért egy régi jó ismerős: az "űrjégidő" "űrszéllel". Ma fitness reggelit ettem, ami jó jó, de azért a peanut buttertől még jobban indul a napom. Tehát oatnmeal eperrel


A kellemesen hűvös -14 fokban kisétáltam az Anával a buszmegállóba, és az arcomról megint lefagyott a bőr. De itt jön a képbe drága Anitám megállaptitása: "Nem baj Eszti legalább leszáritja a pattanásokat az arcodról." Na jah, de egyelőre még olyan a fejem, hogy akkor Szibériába kéne költöznöm. Nah de mivel kaptam pénzt, ezért elindultam a Costcoba vásárolni, ami lényegében olyan, mint otthon a Metro. Azaz ilyen cash an carry áruházlánc, ahova membership kártya kell....igen a kártya, merthgy mikor odaértem rájöttem, hogy a Greggel megint elfelejtettük azt a hülye kártyát. Úgyhogy jöhettem haza. Beszéltem Aszkával és Anyuval, majd a maradék két órámban olaszt és spanyolt tanultam, de úgy összekeveredtem a végére. hogy abbahagytam. :D Mikor már itthon voltak a gyerekek és házit csináltak én olvastam a könyvem, ami most a Catching Fire, a Hunger Games folytatását. Múltkor csináltam egy képet arról a furi snackről, amit a gyerekek imádnak, Pop Tarts a neve és lényegében két szelet vékony tésztés valami között lekvár és egy jó kis műanyagszinű cukros bevonat, és ezt kell betenni a kenyérpiritóba, hogy megolvadjon a cucc. Megkóstoltam én is, de nekem nagyon mű.

 
Vacsira csináltam a gyerekeknek tojásrántottát baconnel és piritóssal meg eperturmixot. Nagyon tetszett nekik. Utána tornáztam egyet. Hazajött a Greg, de persze megint nem birtam elkapni 5 percre, hogy megbeszéljem vele az Anita látogatását, és megkértem, hogyha hazajön a gymből akkor beszéljük meg, Még jó, hogy tök korán le akartam feküdni, de fél tizig vártam, hogy megjöjjön. És hát persze nem tudtuk megbeszélni rendesen, és igazából nem nagyon érdekelte, én erre nagyon pipa lettem, és otthagytam, elmentem aludni, mert igazából leszarom. Nekem is jár 2 hét fizetett szabadság a programban, amiből egy héttel én rendelkezem, tehát akkor kérem ki, amikor akarom. Ha gáz esz, úgyis szólok a counseloromnak, már nem érdekel...

Február  20. szerda

Na ma vegre elmentem a Costcoba, ahol tankoltam meg bevásároltam egy-két dolgot...:D Alig birtam kitolni a kocsit az autóhoz, de vettem rengeteg gyümit: szeder, málna, eper, áfonya meg persze megdobbant a szivem mikor megláttam a mandulatejet és hát ugye itt "sajnos" három doboz van egy nagy packban, úgyhogy kénytelen voltm megerőltetni magam és hármat venni egyszerre. Jaj de rossz lesz. :D A sima tej amúgy 1 gallonos műanyag dobozban van (3,78l) a mandulatej pedig fél gallonosba. Hát igen ez Amerika, még a WC papir tekercs is nagyobb :D Később beszéltem Aszkával meg Anyuval egy kicsit. de aztán már mennem is kellett a Williamért. Mikor később hazajött a Mary és már az Anát is hazahoztam, akkor volt egy kisebb beszélgetés köztük, mert a Marz megkérte őket, hogy amikor ő othon van, akkor ne a konyhában csinálják a házit meg ott nézzék a tv-t, mert szeretne egy kis magánszférát magának, hiszen évekig egyedül élt és ezt szokta meg. Nem volt belőle gond, a gyerekek megértették. Na de ugye vettem délelőtt BBQ csirkét, amit cask meg kell sütni (mert ugye nem cseszek ki magammal, ezért az ilyen készen kapható cuccokból is vettem párat), amire a William rá volt kattanva, és ahhoz csináltam egy akkor adag krumplipürét, hogy a Greg és a Mary is abból ettek, de másmilyen hússal. Na de ezután következett a legjobb része a napomnak. Fél nyolc után eljött értem a Sabi és elmentünk sokan Buffalo Grave-be, ami 20 percre van innen, hogy kipróbáljuk az extreme trampolint. Hát én mondom, ez megint olyan szuper dolog volt nekem, hogy mér ezért megérte kijönni. :D Lényegében negyed kilenctől 10-ig ugráltunk, én alig álltam meg. Hat lány és három fiú voltunk és játszottunk mindenfélét. De az abszolút kedvencem az volt, ahol ilyen züld szivacskockákba ugrasz bele. Annyi kép készült és annyit nevettünk. Ez egy nagyon szuper este volt. :D



 
 
 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése