2013. február 27., szerda

Lusta szombat és Chicagos vasárnap Oscarral

Február 23. szombat

11-kor felkeltem és beszéltem Aszkával...
Utána pedig jött a nagy lábszőrtelenitő project. Hát nem utasitottam volna vissza egy-két bátoritó pálinkát előtte....Epilátor kettes fokozat és jött a fél órás kinzás. De túléltem. A gyerekek délelőtt elmentek az apjukkal a William meccsére. Én egész délután lustálkodtam, tévéztem, olvastam, meg kimostam a ruháim. Kora este olaszoztam egy olyan másfél órát, majd bealudtam. Az a nagyon jófajta mély alvás, már nagyon kellett. Este fél nyolc volt mire felkeltem, de ezek még nem voltak sehol. Mikor épp irtam volna az sms-t, hogy mere vannak, akkor értek haza. Vásárolni voltak délután, vettek sportcuccokat a gyerekeknek, meg DVD-n a William kedvenc filmjét a Skyfallt. Persze, hog az volt az esti program, hogy megnézzük. Mindannyian az Ana szobájában voltunk, de a Greg kb 10 perc alatt, a William 15 az Ana meg fél óra alatt bealudt. Ugyhogy egyedül néztem meg, de én azért nem voltam elájulva tőle, mert alapból nem szeretem a Bond filmeket. Közben ment az sms-ezés a csajokkal, mert ők akartak menni valahova, én viszont egyáltalán nem voltam abban a hangulatban, hogy kimozdulja és hideg is volt. Ez a nap ilyen pihenősre sikerült, de jól esett.
 
Február 24. vasárnap
 

Olyan 9 körül keltem és reggelire oatmealt ettem gyümivel. Utána még ide-oda pakolgattam meg minden mikor irják a Lisáék, hogy mennek Downtownba, de a 11:36-os vonattal. Hát az nekem nagyon koránnak bizonyult, de az egy órával későbbi vonat már jó volt. Gyors tornáztam egyet, letusoltam, majd kigyalogoltam a vasútállomásra.
 
 


 
 
A lányok mondták, hogy a Bean-nél lesznek a Millenium Parkban, ezért az állomásról odasétáltam. Nagyon szép idő volt, sütött a nap. Jó volt kiszellőztetni a fejem.
 
 
 


 
Szóval ott találkoztam a Lisával, Sabival és Rikével. Tök jó volt kicsit ücsörögni a napsütésben. Aztán kitaláltuk, hogy csináljuk a koalázást. Namármost ezt én se tudtam mit jelent eddig. Lényeg, hogy az Ellen showban volt, és be lehet küldeni videót. A koalázás pedig azt jelenti, hogy igy mész az utcán vagy egy téren és csak úgy ráugrasz valakire csimpaszkodva, mint egy koala. Szerintem tök vicces. :D Szóval kitaláltuk, hogy csinálunk ilyen videót. Lényeg, hogy mi a Lisával álltunk a Bean előtt pózolva és a Sabi ráugrik a Lisára. Na de azért let hiteles a dolgovégül, mert a Sabi közben meggondolta magát ás rám ugrott. :D
 
 
 
Utána sétáltunk tovább a tóhoz, és arra gondoltunk, hogy tényleg élesben kéne csinálni ezt a koalázást. Ki is náztünk egy jelöltet, aki szintén a tó felé gyalogolt, de szegény srác észrevette, hogy követjük, és elég mergesnek tűnt.  A tó meg mint látszik még be van fagyva, én pedig felcsaptam jégminőség-ellenőrnek.
 


 
 
Utána igencsak éhesek voltunk már, ezért elmentünk egy jó kis kajáldába, mert nem akartunk nagyon nagyon junk kaját enni, igy egy nagy pizzán osztoztunk. Utána futás a vonathoz, és irány haza. Útközben lefixálódott, hogy a Lisánál fogjuk nézni az Oscart, mert a Kim fáradt volt, pedig eredetileg nála néztük volna. Szóval hazasétáltam az állomásról, majd fél óra után már indultam is vissza kocsival Deerfieldbe. Ugye nekem a Lisáék háza tetszett eddig a legjobban, meg most már a család is. Két kisscsajra vigyáz, egy 3 meg egy 5 évesre akik még jöttek produkálni magukat nekünk a nappaliban pizsiben. De a szülők, hát aok tök jó arcok. Az anyuka most terhes a harmadikkal, az apuka, hát ő meg khmm, hát elég jól néz ki. Szóval hogy nah, nem idősek a szülők mint nálam, hanem fiatalok, ezért sokkal jobb a hangulat, és mi is kötetlenül tudtunk beszélgetni. Szóval az apuka elment letenni a két kicsit, és mire lejött a fölszintre, mi már 7-en ültünk csajok a nappaliban, mert megjöttek a Rikéék is. Eléggé meglepődött, de hozott mindenkinek kistányéron fahéjas csigát és fagyit. Az Oscar gala maga tök jó volt, sok helyen bejött a papirforma a dijakkal kapcsolatban, és maga az egész show is jó volt. Mondjuk elég sok kategóriában ugyanazok a filmek voltak jelölve. Adele meg megérdemelte az Oscart is. nemcsak a Grammyt. Mikor vége lett elindultunk haza, és kiraktam a Rikét és a Kyrát, mert ugye ő is jött, pedig őt igy annyira nem csipjuk, hiszen elég fura lány. Úgyhogy megint éjfélkor kerültem ágyba. 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése