2013. február 5., kedd

Superbowlos hétvége

Február 2 szombat
 
Ahelyett, hogy 11-ig aludtam volna, reggel hétkor arra keltem, hogy az ablakom alatt lapátolják a havat. Gondolom mindenki el tudja képzelni, milyen a legmélyebb álmodból arra kelni, hogy az aszfalton húzzák a lapátot a mexikoiak...

  
Délelőtt Skype volt Aszkával és az anyukájával, meg utána Anyával is. Lényegében dél lett hirtelen, és még nem csináltam semmit.... Mivel az előző három nap a tornát eléggé zárójelbe tettem, ezért jól is esett a  60 perc kemény torna. Utána fürdés és hajmosás jött. A Mary elvitte kutyát kutyakozmetikába, ahol megfürdették és kapott egy csini kendőt is.

 
Elmentek a Gregék bevásárolni, igy egyedül maradtam a gyerekekkel, ami azért érdekes, mert szerintük nem dolgozom, de akkor is egyedül vagyok velük otthon... És persze nagyon unták magukat, ezért elmentem velük sétálni a nagy hóba, vittük a kutyát is. Jah mellesleg egy bácsi azt hitte, hogy az Ana a lányom... na mondom ennyire öregnek csak nem nézek ki. Csinálnom kellett vacsit is nekik, mert a Gregék étterembe mentek. Nem vittem túlzásba, a tiz perces Mac&Cheeset csináltam, mert én is készülődtem közben, Még este skypeoltam a vadászbálból jó hangulatban hazatérő kedvesemmel, aki a hány pálinkát ittálra a szokásos 1-2, de lehet 8-9-et válaszolta. Mondjuk az őszinteségből itélve biztos voltam, hogy nem a "Figyelj Eszti, csak fröccsözni fogok " forgatókönyv valósult meg... :D Mindegy én jól szórakoztam, ahogy ő szórakoztatta magát.. :D Fél kilenc után aztán elmentem otthonról, és bár mondtam a Maryéknek mielőtt elmentek az étterembe, hogy megvárom őket, azt mondták nem kell, mert az Ana van annyi idős, hogy a gyerekek legálisan maradhatnak otthon egyedül. Igy elmentem a Nici házához, ahol főztünk vacsit meg beszélgettünk és chocolate milket ittunk. Kábé mint egy nyugdijas klubban, de hát senkinek nem volt kedve ilyen hidegbe menni sehova. Nem gyenge haz volt ez sem.... Jokat dumáltunk mindenféléről, majd fél egykor elindultam haza, és alvás.
 
Február 3. vasárnap

Reggel felkelés után beszéltem az Aszkával és ott volt a cukorfalat Zora is, aki mindent becsomagolt és beoltotta a plüsskutyát, :D Utána takaritottam kicsit főleg a fürdőszobámban, wc és egyebek. :D Átöltöztrm és háromnegyed kettő körül elindultunk először boltba, majd az Ana meccsére. Na a bolt... Szóval az ugye fix volt, hogy pizza lesz este rendelve, ezért is nem volt pénteken. Nah de amit bevásároltunk a szupermarketben az egy hadseregnek elég lett volna. Kb. 6 zacskó chips, csoki, fagyi, üditő, perec stb. Nem véletlen igazak a számok, ugyanis a statisztikák szerint az amerikaiak a super bowl alatt hiznak a legtöbbet, és ezen a napon legmagasabb a chips és pizza fogyasztás. Szóval vettünk egy kisebb mennyiség kaját.


Ana meccse jó volt nagyon, 4-2-re megverték Evanstont, aki a legjobb csapat amúgy. Ugye ő a 13 eves korosztályban játszik, ahol az ellenfélnél volt egy-két olyan magas leányzó, mint én. :D Hazafelé felvettük a pizzákat az étteremből majd még a meccs előtt elkezdődött a nagy amerikai zabálás. Kijelenthetem, hogy életem egyik legfinomabb pizzáját ettem, mégpedig a Chicago-style fajtából, ami rohadt vastag:


 
 

Soha nem iszom kólát, de most megittam vagy fél liter diet coke-ot, voltam olyan beteg tőle. :D Persze ezt követte a fagyi, majd utána megint egy kis sós. Az Alicia Keys féle himusztól nem voltam elájulva megmondom őszintén. Maga a meccs valami hihetetlen jó volt. Jött a félidő, és mondtam a Gregnek, hogy szerintem nézze meg a Beyoncet, mert tuti jó lesz. Én már rá voltam készülve, amióta kihirdették, hogy ő fog fellépni, hiszen egyértelmuen a legjobb előadó. Hát nem is csalódtam benne, olyan showt csinált, amit egy napig is el tudnék nézni. Ő valóban a szinpadra született. Greg azt mondta, hogy ez volt az eddigi legjobb halftime show, amit valaha látott. Persze ezután megint megéheztünk, és jött még egy kis chips, de én már rosszul voltam. :D A Super Bowl egyik legfontosabb része a bejátszott reklámok. Ugyanis fél perc reklámidőt 4 million dollárért értékesitettek. Sok cég tök új reklámot készit csak a superbowlra. Másnap olvastam egy cikket, hogy a nezok szerint melyek voltak a legjobbak és a legrosszabbak. Hát nagyon le lett szavazva, amit nem csodálok, az amikor a Bar Rafaeli csokolozik egy kovér gyerekkel... fuuj de gáz volt. Mondjuk a kissrác azt nyilatkozta, hogy élete legjobb pillanata volt.:D

Na nezzük akkor az én két kedvenc reklámomat:

Az elso, ami szerintem a legeslegviccessebb, a Taco Bell


A második pedig amin majdnem sirtam



A meccset végül a Baltimore nyerte, de mindkét csapat óriásit játszott szerintem. Mikor vége let megfürödtem, és befeküdtem, de persze a sok kajától nem birtam aludni. Nem baj, mert épp kezdődött a Proposal, azaz Nász ajánlat, amit még Veszprémben láttam egyszer moziban, és szerintem tök vices. Végignéztem és utána jött cask az alvás.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése