2013. február 1., péntek

Lusta hétvége


Január 26. szombat

Korán keltem, mert reggel volt a nagy családi Skype Ferivel, Csabával mamával meg anyáékkal. Utána még olvasgattam az ágyban, főleg az előző esti beszélgetéskor feljött amerikai polgárháborúrúl, mert sok mindent elfelejtettem már, amit tanultam róla. Kicsit olaszoztam is, majd pedig visszaaludtam. De úgy, hogy mikor felkeltem, akkor a többiek mér indultak a William meccsére, így nem tudtam csatlakozni, mert én még pizsamában félig aludt fejjel kóvályogtam a konyhában. Úgyhogy mindenki elhúzott, én meg egyedül maradtam, mert a Mary osztálztalálkozóra ment egész hétvégére. Ezutan megint azzal kiskőrösi sráccal skpypoltam, akivel már többször is beszéltem. :D Megettem a maradék pizzát ebédre. Közben hazajöttek a többiek, de a Gregnek be kellett mennie a munkahelyre, ezért ő 1 körül el is tűnt, de azt mondta, hogy én nem dolgozom attól, hanem oda megyek ahova akarok. Ez zért elég furcsa, mert nem szívesen hagyom itthon a gyerekeket egyedül, mert ha valami történik, akkor mégiscsak én vagyok felnőtt, aki egyedül hagyta őket. Na mindegy ettől függetlenül elmentem futni egy jót, kicsit tovább, mint Lake Bluff, összesen 65 perc volt. Miután hazaértem megfürödtem és kevertem jó kis olívaolajas hajpakolást, majd hajat is mostam. Este átmentem Deerfieldbe a Lisáék házába, mert ott voltak a csajok. Eléggé be voltak punnyadva, mondjuk nekem se sok kedvem volt bulizni olyan hidegben. "Na de álljunk meg egy szóra!" (by Aszka) Itt olyan házakban voltam már, ami a magazinokban van. A Lisáék háza valami meseszép. Nekem az tetszik a legjobban, hogy neki is - mint nagyon sok au pairnek - a basement (pince, alagsor vagy nem tudom), szóval ott van kialakítva a lakrésze. Hatalmas helység leburkolva, mennyezet, bútorozva. Az a jó, hogy bármikor fogadhat vendégeket, mert van egy bazi nagy sarokkanapéja, és ha kicsit hangosabban beszélünk, az sem zavar senkit. Nagyon klassz ház, de mondjuk a többieké is tök jó. Lényegében kitaláltunk egy szuperjó vállakozást, amit most nem írok le itt, nehogy ellopják az ötletet. De annyit röhögtünk és úgy belemerültünk, hogy a Lisa fogott egy füzetet és tollat, és mindent írt. Végül ketten elindultak Dowtownba egy buliba, de én 11:30-kor már nem mentem sehova, cask haza az ágyikómba, és a Lisa sem ment, csak a Sabrina, Kim és a fura csávó, aki vitte őket.

Január 27. vasárnap
 
Vegre kialudtam magam rendesen, kb. 10-kor keltem fel. Utána tornáztam egy jót, majd skypeoltam egy helyes kiskőrösi pasival :D, de közben irtak a lányok, hogy menjek velük ebédelni. Végül elindultam, de meghalt a navigációm és eltévedtem, ezért rácsörögtem a Sabrinára és végül a Starbucksba mentünk, ahova mindig szoktunk. Olyan jegeső esett az úton, hogy tök lassan kellett mennem. Ott voltunk egy másfél órát, majd hazafelé is tötyögtem, mert apró jégiszarizé esett az égből. Otthon magamhoz vettem a kreszkonyvet, de olyan szinten aludtam be rajta, hogy azt se tudtam, mi van. Mary hazaért és főzött lassagnet, addig én a kislánynak hajat fontam, nagyon tetszett neki. Persze a William is megkért, hogy fonjak neki egy tincset, és fontam egyet középre, elég viccesen nézett ki. Mivel délután kialudtam magma, ezért este nem voltam álmos, a tv-ben pedig pont a Szex és New York mozifilm második részét adták, ezért azt végiginéztem, és tök jókat röhögtem. Mondjuk itt lehetetlen normálisan filmet nézni, mert olyan 8 percenként jön egy 10 perces rekléóámblokk...Ezen a hétvégégn bár nem csináltam semmi különlegese mégis jól éreztem magam, és van még 48 hétvégém az évben, hogy mindenfelé menjek :D

Nem mellesleg egy hónapja jöttem. Gyorsan elment, nekem mondjátok?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése