2013. február 18., hétfő

Hétvége akár a nyugdijas klubban

Február 16. szombat

A mai napot egy jó kis reggelivel és egy annál is jobb tornával kezdtem. Utána azért nem ártott egy fürdés és hajmosás sem. A Greg elvitte a gyerekeket a William meccsére, aztán hazajöttek és hoztak kaját. Nah ez mondjuk elég érdekes volt. Merthogy nekem valahogy elfelejtettek. Amugy se voltam a legjobb hangulatomban, erre még rátett egy lapáttal, hogy ott esznek a gyerekek, és senkinek eszébe nem jut, hogy esetleg én is ennék valamit. Aztán a Greg sütött steaket kint az udvaron és ő kérdezte meg, hogy kérek-e belőle. Hát mondom igen, köszönöm szépen.... Ezek az amerikiaik olyan szinten csak magukra gondolnak...jó ez az indivualizációs nevelés meg a nagy önállóség, cask kár hogy ez átmegy önzőségbe, már gyerekkorban is. Vannak olyan értékek, ami otthon tök természetes, itt viszont nyomát sem látod. Na aztán a szombat délután igazi lustálkodással telt. Skypeoltam, majd pedig olvastam a könyvem, majd egy olyan jót aludtam. Este a Gregék elmentek étterembe megint, én pedig átmentem a Lisához Deerfieldbe és ott már a Rike aludt egy sort, mi meg megnéztük a Kill Bill 2-t. De a Nici meg a Kim már át se jöttek, mert otthon bealdutak. Na mondom szépek vagyunk igy szombat este....de tányleg mindenki mondogatja, hogy cask várjam ki a jó időt, mert akkor aztán minden hétévégét Downtownba leszünk. Fél egyre értem haza, majd még egy kicsit olvastam és alvás, de előtte még lefényképeztem az új kedvenc sálam, amit a Forever 21-ba vettem.
 
 
Február 17. vasárnap

Olyan 9 körül keltem, skypoltam Aszkával, Anyával meg a Csabával is. A Gregék ugye, ahogy meg volt beszélbe, olyan 1 körül elmentek, mert az estét Downtownban töltik egy hotelben. Ettünk pizzét, de igayából olyan szinten nincs itthon nem volt otthon semi, hogy már odatoltam egy listát a Gregnek, és mondtam, hogy kérek pénzt bevásárolni. Elegem van néha az itteni evési szokásból. Nem volt otthon semmit: se rizs, krumpli, semi hús, se tojás, se tej, se reggelire müzli a gyerekekenek, semmi!!!!!!! És ha én nem szólok, ők igy elmennek tök simán úgy, hogy semmi kaja nincs itthon. Néha annyira ki tudnak ezekkel akasztani. De megfogadtam, hogy én nem idegesitem magam. Nehogy már az is az én dolgom legyen, hogy alapvető kajákról gondoskodjak. Majd szólnak a gyerekek, ha nincs mit enniük. Csak az a baj ezzel, hogy ebbe én is beletartozom. Délután már nem birtam tovább nézni, ahogy egész nap videojátékoznak, ezért mondtam nekik, hogy öltözés és megyünk egyet sétálni. Elmentünk a szokásos útvonalra az erdőben a kis hidhoz. Nagyon jegesek a  kijelölt utak az erdőben, tiszta korcsolyapálya volt. De élvezték a gyerekek is, egy órát sétáltunk a kutyával. 
 

 
Aztán fél négykor elvittem őket az Ana meccsére, utána meg elmentünk bevásárolni. Bár kaptam 160 dollárt, de nem akartam mindet elkölteni, mert abból 30-ért tankoltam pénteken, meg azért maradjon is. Igy 70 dollárért vettem cuccokat, de itt ebből nem sok mindent lehet. De vettem rizst meg csirkét is, vettünk hot-dogot is, azt meg is csináltuk vacsira salátával, De én mondjuk maradék steaket ettem salátával. Persze hoyg tök éhes maradtam, mert nem ettem köretet, igy 8-kor még egy fehér csokis chocolate chips cookie lement. Utána még 8-tól 10-ig az Anával Just Danc-szel játszottunk. Imádom! Tök jó, hogy megvették a legújabbat, amin rajta van a Moves like Jagger, I got a good feelin meg J.Lo meg még rengeteg újabb zene meg tánc. 10-kor meg megnéztünk egy nagyon szomorú filmet, a The sister's keeper, ami egy rákos kislányról és a családjáról szól. Nagyon jó film, mindenkinek ajánlom. Éjfékor aztán alszasz. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése